Aanzet-subsidiepot voor e-trucks met ruim 50% omhoog naar 120 miljoen euro
Als het loket voor de populaire Aanzet-subsidie voor e-trucks in september weer open gaat, zit er 119,2 miljoen euro in. Dat is zo’n 50% meer dan bij de eerste subsidieronde van dit jaar, toen er 78 miljoen euro in zat. Dat maakt uitvoeringsorganisatie RVO bekend. De Aanzet-subsidie is zeer gewild onder transporteurs. Toen het loket…
Lees meer >>